روشهای نوین فروش
در دنیای رقابتی امروز، فروش دیگر محدود به تکنیکهای سنتی نیست. مشتریان امروزی آگاهتر، پرمشغلهتر و حساستر نسبت به تجربه […]
در دنیای رقابتی امروز، فروش دیگر محدود به تکنیکهای سنتی نیست. مشتریان امروزی آگاهتر، پرمشغلهتر و حساستر نسبت به تجربه […]
فروش، قلب تپندهی هر کسبوکاری است. فرقی نمیکند که یک فروشگاه کوچک داشته باشید یا شرکتی بزرگ با تیم بازاریابی
در بازار پوشاک، همیشه رقابت وجود داشته و خواهد داشت. هر روز فروشگاههای جدیدی راه میافتند، برندهای اینترنتی قد علم
در دنیای امروزی که مردم بیشتر زمان خود را صرف استفاده از اینستاگرام میکنند، به کارگیری روشهای افزایش فروش در
فروش به معنای انتقال محصول مورد نیاز در ازای دریافت مبلغ مشخص است. برای این کار روشهای متفاوتی وجود دارد.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم ترجیح میدهند همانگونه که برروی مبل لم دادهاند، سفارشات مورد نیازشان را تحویل بگیرند. بنابراین
فرض کنید گوشی را بر میدارید و در 7 ثانیه اول از جملاتی استفاده میکنید که تاثیرگذارند و نظر مشتری
فروش قلب تپنده هر کسبوکار است. بدون فروش هیچ درآمدی حاصل نمیشود و هیچ شرکتی نمیتواند به رشد یا بقا
فروش فقط انتقال کالا یا خدمات نیست بلکه هنر متقاعدسازی، شناخت دقیق نیازها و ایجاد اعتماد است. به عبارتی فروش
امروزه با هر صاحب کسبوکاری که مواجه میشوم از عدم فروش اجناس خود و سوددهی پایینش مینالد! اما هیچگاه ندیدهام
فقط صاحبین فروشگاه میدانند که مدیریت فروشگاه بسیار دشوار است. چرا که از دور فقط باز کردن فروشگاه و چیدن
در دنیای رقابتی امروز دیگر مدیریت سنتی فروش نمیتواند پاسخگوی نیازهای متغیر بازار باشد. در این شرایط استفاده از یک
تا به حال برایتان پیش آمده وارد مغازهای شوید درحالی که قصد جدی خرید کردن ندارید، اما وقتی از آن
فرض کنید فروشگاهی رو به رشدی دارید که برخوردار از مشتری کافی و چند نیروی ماهر است. حالا تصور کنید
زمانی که سرعت خرید و فروش افزایش پیدا میکند، دیگر استفاده از روشهای سنتی در مدیریت فروشگاه جوابگو نمیباشد. پیشرفت
اگر شما هم صاحب یک کسبوکار، تولیدکننده، یا حتی ارائهدهنده خدمات باشید، حتماً این تجربه را داشتهاید که محصول خوبی
شاید تا کنون تجربه کرده باشید که وارد مغازهای شوید و شخصی با ظاهری آراسته و لبخندی گرم پذیرای شما
فروش، دیگر مثل گذشته نیست. قرار نیست حتماً رو در رو بنشینی، لبخند بزنی و محصولت را توضیح بدهی تا
نرمافزار فروش چیست؟ اگر صاحب کسبوکار هستید و دغدغهی فروش به یکی از دغدغههای اصلی روزمرهی شما تبدیل شده است.
به دنبال نظم دهی در کسب و کارتان هستید؟ می خواهید منجر به رشد شوید؟ به دنبال سی آر ام
وقتی صحبت از فروش و ارتباط با مشتری به میان میآید، اولین تصویری که در ذهن بسیاری از ما شکل
بهترین نرمافزارهای CRM فارسی و انگلیسی انتخاب بهترین نرمافزار CRM برای این امر بسیار مهم است چراکه امروزه در دنیای
جذب مشتری جدید به افزایش سود سازمان منجر می شود. بنابراین می بایست با استفاده از ابزارهای کاربردی مثل CRM در جذب مشتریان جدید تلاش کرد.
مدل های مختلفی برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که در این مقاله توضیحات کامل در خصوص مدل IDIC در CRM داده شده است.
نرم افزار CRM مزیت های مختلفی برای رشد کسب و کارها دارد که در این مقاله به 12 مورد از مهم ترین مزایای CRM پرداخته ایم.
مدیریت ارتباط با مشتری انواع و مدل های مختلفی دارد که در این مقاله به صورت کامل به این موضوع پرداخته ایم.
مدل QCI یکی از مدل های مهم در مدیریت ارتباط با مشتری است که در این مقاله در مورد آن به طور کامل پرداخته ایم.
زنجیره ارزش برای توصیف همه ی فرآیندهای کسب و کارها با هدف ایجاد یک محصول از شروع تا انتها استفاده می شود. در این مقاله توضیحات کامل در خصوص زنجیره ارزش در CRM داده شده است.
در این قسمت در مورد چگونگی ثبت وظیفه جدید توضیحاتی رو خدمت شما عزیزان قرار می دهیم. ثبت وظیفه جدید:
اولویت بندی: اگر یکی از کاربرانی هستید که وفادارانه از برنامه teamcrm استفاده میکنید، پس ارزشش را دارد که قابلیت