جذب مشتری جدید با CRMحامد قدیردخت۱۴۰۲-۰۵-۳۰جذب مشتری جدید به افزایش سود سازمان منجر می شود. بنابراین می بایست با استفاده از اب ... ادامه مطلب
مدل IDIC در CRMحامد قدیردخت۱۴۰۲-۰۵-۲۹مدل های مختلفی برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که در این مقاله توضیحات کامل د ... ادامه مطلب
مزایای نرم افزار CRM | مزیت های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریحامد قدیردخت۱۴۰۲-۰۵-۰۷نرم افزار CRM مزیت های مختلفی برای رشد کسب و کارها دارد که در این مقاله به 12 مورد از م ... ادامه مطلب
انواع مدل های CRM (مدیریت ارتباط با مشتری)حامد قدیردخت۱۴۰۲-۰۵-۰۷مدیریت ارتباط با مشتری انواع و مدل های مختلفی دارد که در این مقاله به صورت کامل به ا ... ادامه مطلب
مدل QCI درمدیریت ارتباط با مشتریحامد قدیردخت۱۴۰۲-۰۵-۰۷مدل QCI یکی از مدل های مهم در مدیریت ارتباط با مشتری است که در این مقاله در مورد آن به ... ادامه مطلب
زنجیره ارزش در CRMحامد قدیردخت۱۴۰۲-۰۵-۰۷زنجیره ارزش برای توصیف همه ی فرآیندهای کسب و کارها با هدف ایجاد یک محصول از شروع تا ... ادامه مطلب
ثبت وظیفه جدیدمدیر محتوی۱۴۰۱-۱۰-۱۴در این قسمت در مورد چگونگی ثبت وظیفه جدید توضیحاتی رو خدمت شما عزیزان قرار می دهیم. ... ادامه مطلب
اولویت بندی وظایفمدیر محتوی۱۴۰۱-۰۹-۲۰اولویت بندی: اگر یکی از کاربرانی هستید که وفادارانه از برنامه teamcrm استفاده میکنید ... ادامه مطلب