روش‌های نوین فروش

در دنیای رقابتی امروز، فروش دیگر محدود به تکنیک‌های سنتی نیست. مشتریان امروزی آگاه‌تر، پرمشغله‌تر و حساس‌تر نسبت به تجربه […]

مدیریت فروش چیست

فروش، قلب تپنده‌ی هر کسب‌وکاری است. فرقی نمی‌کند که یک فروشگاه کوچک داشته باشید یا شرکتی بزرگ با تیم بازاریابی

روش‌های افزایش فروش پوشاک

در بازار پوشاک، همیشه رقابت وجود داشته و خواهد داشت. هر روز فروشگاه‌های جدیدی راه می‌افتند، برندهای اینترنتی قد علم

روش‌های فروش

فروش به معنای انتقال محصول مورد نیاز در ازای دریافت مبلغ مشخص است. برای این کار روش‌های متفاوتی وجود دارد.

روش‌های فروش اینترنتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم ترجیح می‌دهند همانگونه که برروی مبل لم داده‌اند، سفارشات مورد نیازشان را تحویل بگیرند. بنابراین

روش‌های فروش تلفنی

فرض کنید گوشی را بر می‌دارید و در 7 ثانیه اول از جملاتی استفاده می‌کنید که تاثیرگذارند و نظر مشتری

انواع روش فروش

فروش قلب تپنده هر کسب‌وکار است. بدون فروش هیچ درآمدی حاصل نمی‌شود و هیچ شرکتی نمی‌تواند به رشد یا بقا

روش‌های فروش موفق

فروش فقط انتقال کالا یا خدمات نیست بلکه هنر متقاعدسازی، شناخت دقیق نیازها و ایجاد اعتماد است. به عبارتی فروش

استراتژی فروش

امروزه با هر صاحب کسب‌وکاری که مواجه می‌شوم از عدم فروش اجناس خود و سوددهی پایینش می‌نالد! اما هیچگاه ندیده‌ام

مدیریت فروشگاه

فقط صاحبین فروشگاه می‌دانند که مدیریت فروشگاه بسیار دشوار است. چرا که از دور فقط باز کردن فروشگاه و چیدن

ترفند فروش

تا به حال برایتان پیش آمده وارد مغازه‌ای شوید درحالی که قصد جدی خرید کردن ندارید، اما وقتی از آن

سیستم فروش

فرض کنید فروشگاهی رو‌ به رشدی دارید که برخوردار از مشتری کافی و چند نیروی ماهر است. حالا تصور کنید

نرم‌افزار فروشگاهی رایگان

زمانی که سرعت خرید و فروش افزایش پیدا می‌کند، دیگر استفاده از روش‌های سنتی در مدیریت فروشگاه جوابگو نمی‌باشد. پیشرفت

بازاریابی چیست؟

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار، تولیدکننده، یا حتی ارائه‌دهنده خدمات باشید، حتماً این تجربه را داشته‌اید که محصول خوبی

بازاریابی حضوری

شاید تا کنون تجربه کرده باشید که وارد مغازه‌ای شوید و شخصی با ظاهری آراسته و لبخندی گرم پذیرای شما

بازاریابی غیرحضوری

فروش، دیگر مثل گذشته نیست. قرار نیست حتماً رو در رو بنشینی، لبخند بزنی و محصولت را توضیح بدهی تا

نرم‌افزار فروش

نرم‌افزار فروش چیست؟ اگر صاحب کسب‌وکار هستید و دغدغه‌ی فروش به یکی از دغدغه‌های اصلی روزمره‌ی شما تبدیل شده است.

سی آر ام رایگان

به دنبال نظم دهی در کسب و کارتان هستید؟ می خواهید منجر به رشد شوید؟ به دنبال سی آر ام

بازاریابی تلفنی

وقتی صحبت از فروش و ارتباط با مشتری به میان می‌آید، اولین تصویری که در ذهن بسیاری از ما شکل

جذب مشتری

روش‌های جذب مشتری

جذب مشتری جدید به افزایش سود سازمان منجر می شود. بنابراین می بایست با استفاده از ابزارهای کاربردی مثل CRM در جذب مشتریان جدید تلاش کرد.

مدل IDIC در مدیریت ارتباط با مشتری. مدل IDIC در CRM. تاریخچه مدل IDIC

مدل IDIC در CRM

مدل های مختلفی برای مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که در این مقاله توضیحات کامل در خصوص مدل IDIC در CRM داده شده است.

مزایای CRM

مزایای نرم‌افزار CRM

نرم افزار CRM مزیت های مختلفی برای رشد کسب و کارها دارد که در این مقاله به 12 مورد از مهم ترین مزایای CRM پرداخته ایم.

زنجیره ارزش در CRM

زنجیره ارزش در CRM

زنجیره ارزش برای توصیف همه ی فرآیندهای کسب و کارها با هدف ایجاد یک محصول از شروع تا انتها استفاده می شود. در این مقاله توضیحات کامل در خصوص زنجیره ارزش در CRM داده شده است.

فرم خرید CRM

ثبت وظیفه جدید

در این قسمت در مورد چگونگی ثبت وظیفه جدید توضیحاتی رو خدمت شما عزیزان قرار می دهیم. ثبت وظیفه جدید:

Prioritize tasks

اولویت بندی وظایف

اولویت بندی: اگر یکی از کاربرانی هستید که وفادارانه از برنامه teamcrm استفاده می‌کنید، پس ارزشش را دارد که قابلیت

پیمایش به بالا