اولویت بندی:

اگر یکی از کاربرانی هستید که وفادارانه از برنامه teamcrm استفاده می‌کنید، پس ارزشش را دارد که قابلیت های جدیدteamcrm  را هم شناخته و از آخرین به‌روزرسانی‌ها و تغییرات ایجاد شده در برنامه و همچنین قابلیت‌های جدید و تغییرات احتمالی آن آگاه شوید. ما هم در ادامه همین هدف را دنبال کرده و همه تغییراتی که متوجه این برنامه شده است را دنبال خواهیم کرد.

اولویت بندی وظیفه:

اولویت بندی وظایف تصمیم‌گیری در این باره است که چه وظایفی باید براساس اهمیت­شان انجام شوند. این استراتژی ممکن است به شما کمک کند تا زمان­تان را با کارایی بیش‌تری سازمان‌دهی کنید. بدین صورت که به شما کمک می‌کند که یاد بگیرید چگونه کارهای مهم را در ابتدا به اتمام برسانید، پروژه‌ها را سر مهلت تحویل دهید و زمان بیش‌تری برای اتمام کارهای اساسی داشته‌باشید. مهارت‌های اولویت‌بندی می‌توانند به شما کمک کنند تا کارهای بیش‌تری را در مدت‌زمان کم‌تری انجام دهید.

در اولویت بندی وظایف مراحل زیر را انجام دهید: همانطور که در قسمت وظایف، شرح داده شد با ورود به بخش وظیفه‌ی جدید، می‌توان هر کاری را برای یادآوری و پیگیری بهتر، به عنوان وظیفه تعیین کرد. با پرکردن فرم مربوط به وظیفه‌ی جدید، از جمله انتخاب موضوع، مخاطب مرتبط، مسئول انجام، تعیین زمان انجام وظیفه و دادن شرح وظیفه می ‌توانیم کار مورد نظر خود را، به عنوان وظیفه تعریف کنیم. برای ایجاد اولویت می توان بر اساس میزان اهمیت وظیفه مورد نظربه وظیفه ستاره داده شود.

با این کار اهمیت وظیفه در صفحه اصلی برنامه در قسمت وظایف به صورت ستاره دار نمایش داده می شود.

با این کار اهمیت وظیفه در صفحه اصلی برنامه در قسمت وظایف به صورت ستاره دار نمایش داده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *