محیط کلی CRM
محیط کلی: در این صفحه، اطلاعاتی در مورد نوار موجود در قسمت بالای پنل کاربری شرح داده خواهد شد. با […]
محیط کلی: در این صفحه، اطلاعاتی در مورد نوار موجود در قسمت بالای پنل کاربری شرح داده خواهد شد. با […]
نقش های اعضا، مدیریت اعضا محتوای اموزشی این بخش دررابطه با نقش های اعضا و نحوه دادن دسترستی های اعضا
پیامک: در این بخش در مورد تنظیمات لازم برای ارسال و دریافت پیامک را شرح خواهیم داد. جزییات مطالب به
نمودارها: گزارش نموداری ازوضعیت تعداد مخاطب ثبت شده در هر گروه به صورت یک قیف و امکان جستجو و فیلتربراساس
مشخصات تیم: هر تیم دارای مشخصاتی از لحاظ سطح دسترسی به امکانات، میزان فضای قابل استفاده و … است
مدیریت آیتمها: با ورود به این بخش، میتوانید المانهای سیستمی را که قابلیت تغییر و سفارشی سازی دارند تنظیم کنید
مخاطب : برای تعریف هر فرد در این برنامه، ما به او لقب مخاطب میدهیم و اطلاعات او را به
میز کار: میز کار، قسمت مهم و مورد اهمیت سایت است و دسترسی به قسمتهای مورد نیاز را راحتتر میکند.
آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا برخی برندها مشتریان وفادار دارند و برخی به راحتی فراموش
اگر به دنبال مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری می باشیدف این مقاله توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.
سیستم CRM چیست؟ در این مقاله کامل ترین توضیحات را در خصوص سیستم و سامانه CRM و همچنین مزایا و انواع آن می توانید مطالعه کنید.
رضایت مشتریان یکی از عوامل مهم در سود سازمان می باشد به طوری که همواره باید رضایت مشتریان در حد مطلوبی باشد. در این مقاله به بررسی کاربرد نرم افزار CRM در افزایش رضایت مشتریان پرداخته ایم.
داشتن استراتژی های ارتباط با مشتری یکی از مهم ترین ابزاری است که هر شرکت باید داشته باشد. در این مقاله در خصوص مدیریت مشتری و استراتژی های ارتباط با آن ها توضیحات لازم داده شده است.
کارشناس ارتباط با مشتریان وظایف مهمی را بر عهده دارد که اگر این وظایف به درستی اجرا شود، فروش سازمان به صورت چشم گیری افزایش پیدا می کند. در این مقاله توضیحات کامل و جامعی بیان شده است.
نرم افزار بازاریابی مویرگی و فروش مویرگی از استراتژی های فروش می باشد که به کمک آن می توان فروش را افزایش داد. در این مقاله توضیحات کامل در خصوص نرم افزار بازاریابی و فروش مویرگی داده شده است.
نرم افزار CRM کاربردهای مختلفی دارد که هر شرکت و مجموعه ای با توجه به نیازی که دارد می تواند از کاربردهای آن استفاده کند.در این مقاله در خصوص کاربردهای CRM توضیحات کامل داده شده است.
هر کسب و کاری می تواند با ایجاد دسته بندی برای مشتریان خود، فروش خود را به صورت دقیق تر مدیریت کند. در این مقاله به کاربرد CRM در خصوص دسته بندی مشتریان پرداخته ایم.
در این مقاله در خصوص تفاوت های بین CRM و ERP به طور کامل بیان شده است. بنابراین می توانید
در این مقاله تعریف کاملی از اینکه CRM چیست و چه کاربردی دارد بیان شده است. همچنین می توانید از این مقاله توضیحات کامل را در خصوص اینکه CRM مخفف چیست دریافت کنید.