در این قسمت در مورد چگونگی ثبت وظیفه جدید توضیحاتی رو خدمت شما عزیزان قرار می دهیم.
ثبت وظیفه جدید:
با کلیک بر روی وظیفه جدید در نوار سمت راست crm میتوان هر اقدامی را برای یادآوری و پیگیری بهتر و موثر تر ، با عنوان وظیفه تعیین کرد. برای ثبت وظیفه جدید مراحل زیر را انجام دهید:
۱) انتخاب موضوع وظیفه: در این قسمت موضوع وظیفه خود را وارد نمایید.
۲ ) مخاطب مرتبط: انتخاب مخاطب مرتبط با وظیفه ای که قراراست انجام شود را انتخاب نمایید.
۳ ) مسئول انجام: انتخاب کسی است که موظف است وظیفه را انجام دهد. مسئول انجام وظیفه، حتما باید از میان افراد تیم شما باشد.
۴) زمان شروع وظیفه: در این قسمت، میتوان تاریخ و ساعت شروع وظیفه را، برای مسئول، مشخص کرد. اگر در قسمت چند روز بعد، عدد بزرگتر از صفر قرار دهیم، وظیفهای که درحال ثبت آن هستیم، در قسمت وظایف آیندهی مسئول، ثبت میگردد.
۵) شرح وظیفه: در این قسمت توضیحات مرتبط برای انجام وظیفه را شرح میدهیم. هم چنین می توان میزان اولویت وظیفه را در این قسمت مشخص نمود.
۶) موارد بیشتر: با کلیک بر روی موارد بیشتر، میتوان موارد بیشتری را به وظیفه، اضافه کرد. به عنوان مثال، وظیفه را مهلتدار کرد، با انتخاب افرادی از اعضا، میتوان وظیفه را گروهی کرد.
- برای عبور از هر مرحله و وارد شدن به مرحله بعد نیاز به پر نمودن هر یک از موضوعات ذکر شده می باشد.
برای آشنایی کامل تر با ثبت وظیفه جدید به قسمت مطالب و ویدئو در سایت teamcrm.ir مراجعه فرمایید.
بدون دیدگاه