مدیریت آیتم‌ها:
با ورود به این بخش، می‌توانید المان‌های سیستمی را که قابلیت تغییر و سفارشی‌ سازی دارند تنظیم کنید و یا تغییردهید. در ادامه به این المان ها اشاره شده است که با کلیک بر هرکدام جزئیات مربوط به آن را مشاهده خواهید کرد:




قالب توضیح وظیفه: 

نوشتن توضیح وشرح برای ثبت هر وظیفه باعث صرفه جویی در زمان به دلیل تکرار بعضی ازتوضیحات می شود.
کاربر می تواند شرح وظیفه را از قالب انتخاب نکند و درعوض قالب های قبلی را با رفتن به آیکن آیتم های موضوعات وظیفه ویرایش کند یا توضیح دلخواه خودش را اضافه کند.

مقادیر سفارشی مخاطبین: 

این قسمت برای ایجاد و ویرایش آیتم‌هایی که می‌توانیم مشخص کنیم تا در قسمت مقادیر سفارشی مخاطب ذکر شود، تشکیل شده‌است.
توجه: اگر آیتمی را به این بخش اضافه کردیم، تا زمانی‌که برای مخاطبی از آن استفاده می‌کنیم، قادر به حذفش نخواهیم بود.
آیکونی برای اضافه کردن مقادیر سفارشی وجود دارد (ایجاد ایتم سفارشی) که با کلیک بر روی آن، نوشتن عنوان و کلیک بر روی گزینه‌ی افزودن، قادر به ایجاد آیتم دلخواه خود می‌باشیم.

عناوین سفارشی مخاطبین: 

هر تیم می تواند به طور تخصصی ایتم هایی را به پرونده مخاطبین اضافه کند. در این بخش، بنا بر مقادیر تعریف شده به عنوان پیش فرض یا مقادیری که خودمان تعیین کرده‌ایم، تعریف می‌شود و می‌توان هر تعداد از آن‌ها که می‌خواهیم را ضروری تعریف کنیم و حتی مقادیر سفارشی را دسته بندی کرد تا یک سری اطلاعات تکمیلی که مثلا واجب تر هستند در مقادیر سفارشی اول نمایش داده شوند و بقیه اطلاعات در فیلد سفارشی دوم نمایش داده شوند. در فیلد مدل دلخواه با وارد کردن نام دلخواه برای مقدار سفارشی و پرکردن عنوان و توضیحات تکمیلی و اینکه در چه گرو هایی نمایش داده شود، عنوان مقدار سفارشی ساخته می شود که در پرونده مخاطب در قسمت مقادیر سفارشی دوم قابل نمایش است. در صورتی که فیلد مدل دلخواه پر نشود تنها مقادیر سفارشی اول را خواهیم داشت.

عناوین مقادیر اختصاصی: 

برای کاربردی تر شدن teamcrm، امکانی به نام مقادیر اختصاصی ایجاد شده که مدیر تیم بتواند عناوین اختصاصی با پاسخ های ناهمتا در پرونده مخاطبین نام گذاری کند.
آیتم‌هایی که مشخص می‌کنیم، مختص مخاطبین ماست و هر شخص، پاسخ مختص به خودش را دارد.
پرکردن فیلد این آیتم‌ها، نیازی به پاسخ بله و خیر ندارد. به طورمثال، مقادیر این عکس، برای آیتم‌های یک مدرسه است.
توجه: تمام عناوین اختصاصی و سفارشی که ایجاد می‌کنیم، باید متناسب با فضای کلی تیم مخاطبین ما باشد. به این‌صورت که تمام جامعه‌ی هدف ما قادر به پاسخگویی به این آیتم‌ها باشند.

پیشوند مخاطبین :

هنگام ثبت مخاطب جدید یکی از موارد الزامی تعریف پیشوند حقیقی یا حقوقی برای مخاطب با توجه به نوع کسب و کارش می­ باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد