قوانین رایج در crm

کاربر گرامی، برای استفاده‌ی بهینه از خدمات CRM، لازم است با قوانین تیم سی آر ام، آشنایی داشته باشید که در جهت آسایش خاطر و ساخت فضایی امن برای مدیران و شرکت‌های محترم، تلاش نموده‌ایم صورت کلی این قوانین را برای شما آماده کنیم.

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها
  • کلیه‌ی اصول و رویه‏‌های سایت TEAMCRM، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً، کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه می‌باشد.
  • هر گونه استفاده از خدمات نرم‌افزار که طبق قوانین موضوعه کشور از قبیل قانون تجارت الکترونیک، قانون جرائم رایانه‌ای و قانون مجازات اسلامی، رفتار یا عمل مجرمانه محسوب شود، ممنوع است.
  • TEAMCRM متعهد به رعایت کلیه قوانین از قبیل فهرست مصادیق، محتوای مجرمانه، موضوع ماده‌ی ۲۱ قانون جرائم رایانه‌ای و قوانین تجارت الکترونیکی و سایر قوانین است؛ بنابراین ملزم به گزارش کلیه‌ی موضوعات مشکوک و اطلاعات مربوط به اشخاص مضنون به سواستفاده از TEAMCRM، به مقامات انتظامی و قضایی می‌باشد تا تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.
  • به‌موجب ماده‌ی ۱۰ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران، قرارداد توافقی بین فروشنده و خریدار، قانونی و لازم‌الاجرا تلقی می‌گردد.
  • این قرارداد، تنظیم‌کننده‌ی روابط بین مدیر سایت و مدیر تیم می‌باشد.
  • اگر در آینده، تغییری در قوانین مندرج صورت گیرد، در همین صفحه منتشر و به‌روز رسانی می شود. طرفین، توافق می‏‌کنند که استفاده‌ی مستمر خریدار از سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
  • کلیه مشتریان می‌بایست با قبول و تایید توافقنامه‌ی حاضر، موافقت خود را اعلام نموده و درصورت تغییر بندهای توافق‌نامه، طبق سیاست های شرکت، ملزم به تایید مجدد می باشند.
  • طبق قوانین مدنی و تجاری جمهوری اسلامی، افراد با سن ۱۸ به بالا حق انعقاد قرارداد و استفاده از این پلتفرم را دارند.
  • در توافق حاضر، هرجا از کلمه‌ی "سایت" استفاده شود، منظور، سایت TEAMCRM است.
خدمات تیم سی آر ام
  • ثبت اطلاعات کامل مخاطبین و مشتریان
  • امکان افزودن فیلد‌های اختصاصی
  • مدیریت افزودن کاربران
  • نمودارهای هدف و قیف فروش
  • تقویم زنده‌ی وظایف و یادآور
  • استفاده همزمان از چند حساب کاربری
  • ارسال خودکار پیامک
  • پیوست فایل، صوت و تصویر در وظایف
  • ارتباط با شبکه‌ی اختصاصی کاربران
  • ارتباط با نرم افزارهای جانبی مورد استفاده‌ی کسب و کارها
  • ثبت اطلاعات کامل مخاطبین و مشتریان
  • امکان افزودن فیلد‌های اختصاصی
  • مدیریت افزودن کاربران
  • نمودارهای هدف و قیف فروش
  • تقویم زنده‌ی وظایف و یادآور
  • استفاده همزمان از چند حساب کاربری
  • ارسال خودکار پیامک
  • پیوست فایل، صوت و تصویر در وظایف
  • ارتباط با شبکه‌ی اختصاصی کاربران
  • ارتباط با نرم افزارهای جانبی مورد استفاده‌ی کسب و کارها
قوانین عمومی
  • هر شخصیت حقوقی یا حقیقی که اقدام به خرید تیم سی آر ام نماید و یا از نسخه رایگان استفاده کند، در واقع اقرار می نماید که تمام قوانین و مقررات و تعهدات درج شده در این سایت، بندهای پیش فاکتور، تفاهم نامه‌ها و پیش‌نیازهای نصب و استقرار را مطالعه و مورد قبول خود می‌داند.
  • خریداران محترم، مسئول حفظ و نگهداری از نام کاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می‌باشند و در قبال از دست رفتن اطلاعات در خارج از محدوده‌ی سایت، هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت نیست.
  • خریدار می‌بایست قبل از اقدام به خرید، کاتالوگ‌های نرم افزار و قوانین و مقررات مندرج در سایت را مطالعه نماید و از نسخه رایگان نرم افزار استفاده و سپس با آگاهی کامل از امکانات و قابلیت‌های نرم افزار، اقدام به خرید نماید.
  • ارائه مدارک لازم جهت احراز هویت مشتریان از سوی خریداران محترم به فروشنده، الزامی می‌باشد.
  •  اطلاعات دریافت شده از خریدار، فقط در معاملات فی مابین استفاده خواهد شد و این اطلاعات، محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین، قرار نخواهد گرفت.
  • ملاک شرکت برای ارتباط با مشتریان، آدرس و اطلاعاتی است که در هنگام اخذ قرارداد، از طرف خریدار اعلام می‌شود. در صورت تغییر در آدرس و اطلاعات مربوطه، ملزم به اعلام آن هستید؛ هم‌چنین مسئولیت هرگونه خطا در این اطلاعات، برعهده‌ی خریدار می باشد و شرکت، حق تایید اطلاعات شما با صحت‌سنجی را دارد.
  • فروشنده، هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال انجام کاربری سیستم یا ورود اطلاعات اولیه، تصحیح، حذف، نمایش اطلاعات و ساخت فرم‌ها و تعریف روال‌ها و تعیین دسترسی‌ها در نرم افزار خریدار را ندارد و صرف آموزش، نحوه‌ی بکارگیری و ثبت اطلاعات، به خریدار ارائه می گردد.
  • خریدار، متعهد به جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز و فاقد آموزش لازم در بکارگیری سیستم‌ها می‌باشد.
قوانین اختصاصی
  • چنان‌چه در طول اجرای قرارداد، اشکالاتی مبنی بر عدم استفاده و دسترسی نرم‌افزار به وجود آید، شرکت اقدام به رفع آن می‌کند و این اقدامات، هیچ‌گونه هزینه‌ای برای خریدار ندارد.
  • مشکلات سخت افزاری و زیرساخت مشتری، شامل پشتیبانی سایت نمی‌شود و شرکت، در قبال چنین مشکلاتی، هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد.
  • شرکت در قبال از دست رفتن اطلاعات یا داده­‌ها در اثر عواملی از قبیل قطع برق یا نوسانات ولتاژ، طراحی شبکه یا اتصالات، مشکلات سخت‌افزاری، ویروس و بدافزارهای کامپیوتری، نرم‌افزار بانک اطلاعاتی شخص ثالث، مدیران تیم و یا شرکت‌ها، مسئولیتی ندارد.
  • TEAMCRM مسئولیتی در برابر رویدادهای احتمالی از حملات امنیتی به سرورهای سایت، دستبرد به پرونده‌های فیزیکی، جنگ، سیل، آتش‌سوزی و مواردی از این دست نخواهد داشت.
  •  حق استفاده از یک نسخه‌ی نرم افزار، صرفا به خریدار منتقل شده است. خریدار، می‌بایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشد و مسئولیت هرگونه کپی برداری (حق نشر) از نرم افزار یا داده‌های موجود در آن و حمایت از حقوق پدیدآورندگان، بر عهده‌ی خریدار بوده و نقض این حقوق باعث شمول و ضمانت اجراهای کیفری و حقوقی مندرج در قوانین موضوعه خواهد شد و شرکت طرف قرارداد، متعهد است ضرر و زیان‌های وارده را جبران نماید.

  • هرگونه استفاده از مطالبات و مستندات و منابع TEMCRM، بدون مجوز کتبی شرکت، مطابق با قوانین، غیر مجاز تلقی شده و TEAMCRM حق پیگرد قانونی در مراجع ذیصلاح را برای خود محفوظ می‌دارد.
  • هرگونه اقدامی که به تشخیص TEAMCRM منجر به صدور دستور برخورد با کاربر (حقیقی یا حقوقی) توسط مراجع قضایی، انتظامی و یا امنیتی شود، باعث توقف ارائه خدمات به کاربر خواهد شد.
  • نرم افزار در یک پایگاه داده‌ی مستقل به مشتری تحویل داده خواهد شد و مسئولیت حفظ و حراست از اطلاعات، بر عهده‌ی خریدار است. هرگونه تغییر در زیرساخت‌ها مانند شبکه یا تعویض ویندوز که در روند اجرای نرم‌افزار، تاثیرگذار است، می‌بایست قبل از انجام، با واحد پشتیبانی هماهنگ گردد و از اطلاعات بک‌آپ گرفته شود؛ در غیر این صورت، مسئولیت بروز هرگونه مشکل، با مشتری است.
  • روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه‌ی درخواست‍‌ها و سفارش‏‌های ثبت شده در طول ساعات کاری (ساعت ۸ الی ۱۷)، روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی می‌‏شوند.

  • خریدار، متعهد می گردد یک نماینده‌ی تام الاختیار به عنوان مدیر پروژه تعیین کند و در صورت تغییر نماینده، در اسرع وقت به اطلاع شرکت برساند. هرگونه دیرکرد در اعلام تغییرات، برعهده‌ی خریدار می‌باشد.
  • نام و نشان تجاری TEAMCRM، جزئی از محصول و حقوق مالکیت پدیدآورنده‌ی نرم‌افزار بوده و مدیر تیم، متعهد به حفظ کامل نام و نشان تجاری نرم‌افزار به صورتی که از سوی شرکت ارائه شده است، می­‌باشد.
  • شرکت، در خصوص استفاده‌ی نادرست خریدار از نرم‌افزار TEAMCRM و عدم رعایت قوانین و مقررات مالی و قانونی و یا انجام هرگونه اقدامات غیرقانونی با استفاده از نرم‌افزارهای مورد اشاره، مسئولیتی نخواهد داشت.
  • در صورت انصراف از خرید آنلاین، تا قبل از نصب و استفاده از نرم افزار، وجه واریزی با کسر سی درصد از مبلغ صورت حساب قبل از تخفیف، قابل عودت می‌باشد و در صورت نصب و استفاده از پلتفرم، هیچ گونه وجه پرداختی قابل استرداد نمی باشد.
  • چنان‌چه کاربر (حقیقی یا حقوقی) بعد از اتمام اشتراک بخواهد به فعالیت خود ادامه دهد، لازم است مجددا اشتراک خود را تمدید کند یا حجم خود را افزایش دهد.
  • درصورتی‌که کاربر به تشخیص TEAMCRM از هر یک از تعهدات فوق، تخطی نماید، TEAMCRM می‌تواند به صورت یک طرفه، عضویت وی را لغو نموده و هیچ‌گونه تعهدی برای استرداد مبلغ پرداختی نخواهد داشت.
    ضمناً می‌تواند خسارت مادی و معنوی وارده به خود را مطالبه نماید.