آموزش CRM | مدیریت آیتممدیر محتوی۱۴۰۱-۰۷-۱۹مدیریت آیتمها: با ورود به این بخش، میتوانید المانهای سیستمی را که قابلیت تغیی ... ادامه مطلب
آموزش CRM | مخاطبین در تیم سی آر اممدیر محتوی۱۴۰۱-۰۷-۱۸مخاطب : برای تعریف هر فرد در این برنامه، ما به او لقب مخاطب میدهیم و اطلاعات او را ... ادامه مطلب
آموزش در Crm | وظایفمدیر محتوی۱۴۰۱-۰۷-۱۸میز کار: میز کار، قسمت مهم و مورد اهمیت سایت است و دسترسی به قسمتهای مورد نیاز را ر ... ادامه مطلب
نمونه های موفق از اجرای CRMحامد قدیردخت۱۴۰۱-۰۵-۰۹آیا تا به حال به این فکر کردهاید که چرا برخی برندها مشتریان وفادار دارند و برخی به ... ادامه مطلب
مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتریحامد قدیردخت۱۴۰۱-۰۵-۰۷اگر به دنبال مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری می باشیدف این مقاله توضیحات کاملی ... ادامه مطلب
سیستم و سامانه CRMحامد قدیردخت۱۴۰۱-۰۵-۰۵سیستم CRM چیست؟ در این مقاله کامل ترین توضیحات را در خصوص سیستم و سامانه CRM و همچنین م ... ادامه مطلب
افزایش رضایت مشتریانحامد قدیردخت۱۴۰۱-۰۴-۲۱رضایت مشتریان یکی از عوامل مهم در سود سازمان می باشد به طوری که همواره باید رضایت م ... ادامه مطلب
استراتژی های ارتباط با مشتری و مدیریت مشتریحامد قدیردخت۱۴۰۱-۰۴-۱۶داشتن استراتژی های ارتباط با مشتری یکی از مهم ترین ابزاری است که هر شرکت باید داشته ... ادامه مطلب